اشتراک گذاری

آداب پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه

یکی از دغدغه ‌های ذهنی دانشجویانی که به پایان تحصیلات خود نزدیک می شوند، نحوه پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه است. اگر شما هم اواخر دوران دانشجویی خود را می ‌گذرانید حتماً بارها به این مسئله فکر کرده‌ اید. روز دفاع بدون شک روزی شلوغ و پراسترس خواهد بود. زیرا باید کارهای بسیاری مانند آماده سازی محل برگزاری جلسه، هماهنگی با اساتید و مواردی از این قبیل را انجام دهید.

مطمئناً آشنایی با آداب پذیرایی دفاع پایان نامه به شما کمک می ‌کند تا هیچ گونه دغدغه ذهنی از بابت مسائل جانبی نداشته باشید. در صورتی که نکات پذیرایی را به نحو احسن رعایت کنید، علاوه بر یک ارائه بسیار خوب می‌ توانید نظر اساتید را نیز جهت نمایید. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در ادامه نحوه پذیرایی در این جلسه مهم را به‌ شما آموزش دهیم.  

آداب-پذیرایی-در-جلسه-دفاع-پایان-نامه

پک پذیرایی بهترین گزینه برای پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه

در جلسه دفاع پایان نامه قطعاً مدعوین انتظار دارند که به بهترین شکل از آن ها پذیرایی کنید. توجه داشته باشید که آداب پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه متفاوت از دیگر مراسمات است. از طرف دیگر برای یک ارائه بی ‌نقص باید تمام تمرکز خود را روی جزوات و پاورپوینتی که آماده کرده‌ اید، بگذارید.

در چنین شرایطی استفاده از پک پذیرایی دفاعیه خیال شما را از بابت همه چیز آسوده می کند. خوشبختانه شرکت‌ های بسیاری وجود دارند که در این زمینه فعال هستند. این مراکز با توجه به این که جلسه دفاع شما در چه ساعتی از روز است، بهترین پک پذیرایی را برایتان آماده می ‌کنند.

نکات مهم در زمینه آداب پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه

همان طور که گفته شد، برای یک ارائه بی ‌نظیر باید تمام تمرکز خود را بر روی موضوعات درسی قرار دهید. درگیر شدن با اموراتی مانند نحوه پذیرایی می ‌تواند ذهن شما را مغشوش نماید، به نحوی که استرس زیادی را تحمل خواهید کرد.

تیم شادی کوک این آمادگی را دارند تا بهترین پک پذیرایی را برای شما آماده کنند. با استفاده از جعبه‌ های پذیرایی ضمن یک ارائه عالی، اساتید و سایر مهمانان را تحت تاثیر قرار خواهید داد. در هر صورت توجه به نکات زیر کمک می ‌کند تا پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید:

تزئین میز پذیرایی و مکان برگزاری جلسه دفاع

اگر می خواهید نظر اساتید را جلب نمایید، تزئین مکان برگزار جلسه دفاع را دست کم نگیرید. تزئین میز پذیرایی و نحوه چیدمان خوراکی ‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. توصیه می‌ شود میز پذیرایی را مانند مهمانی ‌ها و ضیافت ‌های دیگر خیلی شلوغ نکنید. بلکه تنها کافی است چند فلاکس آب جوش، چای پاکتی و آب معدنی را روی میز قرار دهید.

بهترین خوراکی ‌ها و میوه ‌ها برای جلسه دفاع پایان نامه

بهتر است اقلامی را برای پذیرایی از مهمانان برگزینید که خوردن آن ها راحت باشد. میوه یکی از مهم ‌ترین خوراکی هایی است که باید با توجه به فصلی که در آن هستید، انتخاب شود. معمولا میوه‌ های مناسب برای پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه پرتقال، سیب، موز، گلابی و… هستند. گذاشتن انواع کوکی ‌ها و کیک ها در پک پذیرایی نیز توصیه می ‌شود. همچنین می توانید خوراکی ‌هایی مانند دنت، پسته و سایر مغزها را روی میز اساتید قرار دهید.

این مطلب مفید رو از دست نده : طریقه نگهداری میوه خشک به چه صورت است؟

رعایت سادگی و پرهیز از ولخرجی

ریخت و پاش اضافی و ولخرجی در تهیه اقلام پذیرایی هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌ کند. برای مثال انتخاب میوه‌ های متنوع و خوراکی ‌های گران قیمت بسیار هزینه بر است. به همین دلیل توصیه می ‌شود تمرکز خود را بر اصل سادگی قرار دهید تا بتوانید از افزایش هزینه‌ ها پیشگیری کنید.

مشخص کردن زمان پذیرایی

از جمله مهم ترین اصول و آداب پذیرایی دفاع پایان نامه این است که بهترین زمان را برای توزیع اقلام پذیرایی برگزینید. فراموش نکنید که توزیع پک پذیرایی، چای، قهوه یا هر چیز دیگری هنگام ارائه موجب حواس پرتی مدعوین و اساتید می ‌شود. به همین دلیل بهتر است پذیرایی را به انتهای جلسه موکول نمایید. البته می ‌توانید این کار را پیش از آغاز دفاع انجام دهید تا ذهن مخاطبان منحرف نشود. همچنین فراموش نکنید که ابتدا پذیرایی را از استادان شروع نمایید و بعد به سراغ دانشجویان بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *